söndag 23 oktober 2016

Så lider även denna helg

mot sitt slut, och jag måste säga att jag är stolt över att kunnat orka och beta av 3 helvetiska veckor av dess like, samt 3 helger på raken. Holy shitballs va trött jag är!
Har verkligen sovit så sopigt dom sista två dagarna, det har borrats och hamrats friskt när det gäller hos mig och Mr. Hade dessutom sådana mensvärk i morse så jag kunde fan inte slappna av i borrandet. När klockan väl ringde vid halv åtta igår så trodde jag seriöst någon drev med mig!
Har varit dödstrött hela natten, men fan den som ger sig!
Mr krängde av mina googles till telefonen, så jag vart 400 kr rikare, han är helt enkelt bäst! Sedan fick jag en matlåda med mig som var a slice of heaven! *ler*

Äntligen en ledig dag! Och idag ska jag verkligen försöka sova! Längtar redan!
Veckan har nog inte så mycket att erbjuda förutom vila för kroppen. Håller tummar och tår att jag får sitta på kontoret de kommande helger jag jobbar, för jag trivs verkligen med supporten samt så är det skitkul att hjälpa sina kollegor! :)

Det är det lilla avtrycket jag tänker lämna för nu är hon trött va! Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar