lördag 29 oktober 2016

Igår

så orkade jag knappt sitta still, jag är inte riktigt gjord för att ha feber och ligga sjuk. Så jag började städa istället samt tvätta. Kanske inte det smartaste men va fan, jag var så uttråkad deluxxxxxx!
Anyway, efter att styrt upp mitt hem rulla jag faktiskt över till Elfving som bjöd på middag, asså jag tackar fan inte nej till hennes kockkonster! Eh, nä! Det vart himmelsk potatisgratäng med massa vitlök i samt ugnstekt lax. Fantastiskt gott!
Det behövdes kan jag lova, och till efterätt hade hon hittat banankaka, asså den är också helt jävla underbart god!
Sedan såg vi The Conjuring 2, se den ni kommer inte bli besvikna! Den är snäppet vassare en ettan! Jävligt bra!
Efter en kväll med bästa Elfving rulla jag sakta hem, för jag hade dessutom vänt på dygnet så jag var dödstrött. Mr kom också över och fick sova med älsklingen *ler* Bästa som finns på denna jord!

På morgonen, runt 9 så väcktes jag av Mr, jag har ju världens sämsta morgonhumör, men det vändes snabbt då jag faktiskt insåg att han låg bredvid mig. Min mage kurrade och jag var dessutom sjukt kaffesugen så det klevs upp, fatta den! Det har väl inte hänt på år och dagar!
Mr stod och lagade pannkakor dessutom så gissa om jag var glad! Eh, så jag höll på att spricka. (such a fatkid thing to say)
Det är liksom något jag alltid ser fram emot, Babes pannkakor, en bit av himlen! Jag tror aldrig jag kommer kunna förklara det här för någon, men det är så speciellt :)

Jag fick även en glimt av solen idag! Så jag kan ju inte säga att det är en dålig dag! Nope! Jag är sååååå glad och lycklig! Yey! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar