måndag 31 oktober 2016

Så rev hon av en lördag också

Jajemän, jobbade extra på kontoret.
Shit va jag kommer sakna mina pass där, asså jag tycker det är skitkul verkligen så sjuktstört roligt att hjälpa kollegor! Så lite ledsamt var det och packa sig där ifrån.
Åkte till Mr och när jag kom innanför dörren fick jag en himmelskt god korvstroganoff som liksom idag var fan i mig magisk! Sedan så titta vi lite på film för jag kunde ju inte gå och lägga mig allt för tidigt då jag skulle jobba.
Vi hann med även med några fyspass, och satan i gatan vilka orgasmer denna människa gav mig!
Inte nog med att han bakband mig, men så användes även rep till det hela *flin* ja asså för att jag har svårt att komma bakifrån, ja, nä det är fan ingen match för Mr inte! Nope! Hell No! And i do like the rope *flin*
Denna människa va!
Asså, han är bara så fantastiskt het, inte nog med att jag tror jag såg stjärnor och planeter, i do like it ruff, speciellt med honom. I do love to suck his dick! Det är fan i mig något jag alltid ser fram emot, just nu måste jag träna upp det, det har fan inte vart mycket av den varan, det här går faktiskt inte! Jag älskar att ha snuskig sex med denna människa. Sedan så äääääääääääääälskar jag att se honom komma, det finns fan inte många saker som slår detta. Nope. Han är så jävla het!
I just love his cock! Damn it! Ja och honom naturligtvis. *ler* Så två fyspass senare, kan jag lova att mina privata regioner är ömma idag!

Jag fick även sova 13h mot söndagen så jag var väldigt nöjd. Mr drog iväg för att hämta en film och under tiden passade jag på att dammsuga och diska åt honom. *ler* Hade kunnat fortsätta men var ju tvungen att jobba. Ville inte riktigt dra mot jobbet men som sagt matlådan motivera mig en hel del. Förstår ni hur god den va!
JA nu ska jag orka dra av ett antal pass, idag ska jag till läkaren också så det blir fan inte mycket sömn, men orkar faktiskt inte bry mig.
Nu ska jag beställa en födelsedags present till hjärtat over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar