torsdag 12 januari 2017

Då har man suttiti

och kikat på bostäder i några timmar, känner mig rätt kluven när det gäller den här delen.
Tänker på vars, hur mycket det får kosta, samt vars, ja asså vars ska vi bo?
Det är visserligen i bara tankestadiet, inget är spikat någonstans, men visst tänker man på det.

Det som gör mig mest kallsvettig i det hela är att ge sig in i bostadsdjungeln igen. Ja, jag menar jag leta ju i nästan 1 år efter en lägenhet och jag bodde på visningar. Fast när jag hitta min så visste jag ju direkt, HÄR SKA JAG BO! Det var dock jävligt jobbig period, hem till Hjärtat eller Elfving, sova några timmar och upp till visning sedan jobba. Jag hade inget liv, jag andades lägenheter.
Och det enda du har i skallen är att hitta "din" lägenhet. Man blir lätt nere och deppig.

Sedan alla tankar om vars, hur, när osv. Ja menar jag har redan "The Wedding" on my mind, asså snarare ekonomin för det hela, resa osv osv osv. Gah, kan man vinna några mille eller!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar