tisdag 10 januari 2017

Ibland

så blir man inte speciellt road när man har Berta-Britta. Nope! Inte nog med att man blöder som en tok, så hoppar man in i duschen, inte nog med blodbad under duschandet men när man väl ska ut och torka sig så måste man manövrera sig som en jävla ninja, så man inte blöder ner sig själv eller golvet. Jävla trixigt! Där står jag och kniper allt vad jag har, för jag minsann, ja, jag blöder som en tok, och jag känner bara hur det plumsar till och det är massor med blod överallt. Humor!
In i duschen igen och sedan fixa golvet som är heltäckt med blod och ännu ett jävla försök till att leka ninja, att hinna ta på sig underkläder och köra in skydd osv.
Jag hatar det här!
Inte nog med att jag vaknar i blodbad men asså kan man bara få en liten paus i det här! Speciellt då jag försöker med all kraft att bara duscha och få på mig kläder! Oh no!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar