onsdag 18 januari 2017

Prövningar

i all dess ära, men dagens arbetspass var bara löjligt tung!
Ibland så funderar jag verkligen på om jag ska fortsätta på den här tjänsten. Alla har vi väl någon slags rutin på vardagen eller våra arbetspass, för mig är det de sistnämnda. Jag vet precis vad jag ska göra, sedan att en arbetsdag aldrig är lik den andra, ja det tar jag. Men när jag får information om att en ombyggnation kommer ske på torsdagen då förväntar jag mig det också, nej nej jag vart felinformerad och hela min natt vart något av ett race mot klockan.

Jag blir också så frustrerad av dessa entreprenörer som vi köper en tjänst via, och ja då lägga nytt golv, kan dessa människor inte städa upp efter sig! Nope, tror fan inte det! Det blir då en extra arbetssyssla för min del, och alla vet hur svårt det är att få bort byggdamm!

Jag var så arg så jag skakade och mådde illa, men gjorde det bästa jag bara kunde och styrde upp min natt. Jag hann tack och lov slänga i mig en snabb matbit, men är helt slut. Önskar att jag var mindre pedant och mindre OCD men är det fan inte topp notch så blir jag fan i mig vansinnigt arg!
Aja, nu är i alla fall skiten över och jag har ett pass kvar tills frihet, den ska ta med fan firas med tv-spel och städning hemma!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar