onsdag 18 januari 2017

Nackdelen

med att bo i bostadsrätt är att dina grannar renoverar och bestämmer sig att borra, speciellt Babes grannar, jag hajar fan inte! Dom kan inte ha några hela väggar kvar, så mycket som dom borrat under dessa månader! Ja, det är säkert fler som bor i huset och det är säkert några andra, men det är frustrerande då man jobbar på fel sida av dygnet. Att försöka sova i det oljudet är i princip omöjligt, tur att jag var smart nog att ta snorkquil! Annars hade jag nog sovit skitsopigt.

Anyway, mina dagar hos Babe har vart helt magiska, ni vet när man längtar hem, inte för hemmets skull utan för Universums bästa karl! Bara att sova med honom är helt enkelt guld, och att vakna upp med honom lika så.
Det är fan i mig det bästa :) Känns som att man faktiskt kan klara av sina arbetspass även när allt ställs upp och ner.

Dock så strejkar mina ljumskar något grönjävligt! Så lika bra att vi får en paus i fysiska aktiviteter för just nu vill mina privata regioner i princip promenera iväg! I´m Sore! *flin*
But i do like it :) I morgon ska jag styra upp mitt hem, städa lite, tvätta och framförallt bara vara. Oh yeah! Får se om det blir något med hjärtat, vore ju faktiskt jävligt nice med kvalitetstid. Det får dock inte bli ubersent för vissa skall ju på synundersökning! Det var nog på tiden! Envisas med att min syn minsann är kristallklar men nja, jag ljög nog lite för mig själv där.
Annars så skall väl jag se klart Bones innan jag river av.
Sade jag att jag är på bra humör! :) Yes she is! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar