måndag 9 januari 2017

Jag måste

dock få gnälla lite, att kylan släppte taget om oss, va ju allt annat än bra och roligt!
Jävla blaskväder! Är inte ett dugg road! Må man avsky kylan, jag tyckte det var ruskigt skönt med riktig vinter! Och nu är vi tillbaks till blött och eländigt igen :/ Skitväder!

En annan sak, nyckel-mysteriet fortsätter, den är tillbaks! Ja jamän, hitta nyckeln i värdeskåps-rummet den låg där ovanpå skåpet! Fett skumt!
Så vem det är som lämnat den där är fan i mig ett mysterium! But its back!

Kom också på att jag måste kolla hur den 3 februari ser ut för min del för tror att jag ska ta ledigt den dagen, lär inte vara så sugen att springa på benen efter den undersökningen. Joy. Aja note till en själv.


Sedan satt jag nyss och kolla igenom messenger och hade fått ett mess av en gammal stammis som undrade hur allt flöt på, hur nya året hade börjat och vad jag hade för några förhoppningar på året. Kan säga så här att jag vart rätt ställd. Har faktiskt vart så upptagen men allt annat, livet och framförallt jobbet att jag inte ens vet det själv!
Det skulle nog en då vara att få vara frisk och det samma gäller nog nära och kära. Ha kul, njuta av tillvaron. Kommer faktiskt inte på så mycket just nu på rakarm men hälsan är fan A och O. Måste ta mig en funderare på det där faktiskt.
Aja, nu ska jag jag försvinna in i den nya taxan samt ersättningsbussarna för Kårsta, för har redan blivit bombaderad av frågor när det gäller tabeller och vars den utgår ifrån osv. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar