fredag 6 januari 2017

Min torsdagsmorgon

var väl allt annat än het, jag var dödstrött när jag väl skulle handla, ni vet trött, då blir allt så mycket påtagligare.
Men jag lyckades gå runt på ica och få med mig allt utan en sak, den har jag dock glömt för tillfället.
Tror det var gräddfil eller något i den stilen.
Anyway, jag kommer ut ur ica och är pigg som en mört, det är så konstigt. Då sluta jag även frysa.
Kommer dock upp till tuben och det visar sig vara signalfel på banan så dessa 6 minuter vart hux flux 16 minuter. Är det något jag är tacksam för, är det att jag lärde mig hur man klär sig rätt för kylan, när jag bodde i norra Finland. Så lager på lager och slappna av, A & O! Det var så mycket folk som led, och jag led samtidigt med dom! Jag förstår inte att man går utanför dörren med en tunnkjol och en liten tunnjacka. Nä, här tackar jag fan för rejäla skor, tjocka raggisar, långkalsonger, termobyxor, lager på lager och en jacka. Jag var väl lite extra rosig om kinderna men det kunde jag stå ut med.

Anyway, var iväg och hämta mitt kaffe, är så exalterad!!!! Oh, jag ser fram emot morgondagens koppkaffe!!!!! Vill egentligen bara ha det nu, men men får vänta.

Sedan drog jag en PW, det må klagas på kylan men det var perfekt väder att traska runt i! Så in i helvetes skönt! Är ruskigt nöjd med mig själv :) Ska posta ett foto på kaffet också.
Oh kan jag bara få dricka det nu!!!!!

Well, well, in time, in time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar