måndag 16 februari 2015

Jag drog en liten fika

hos födelsedagsbarnet, och fick fantastiskt kaffe samt ett hjärta av choklad :)
Vi satt och snackade om kvällen igår, hur himla fantastiskt trevligt vi hade det, och som sagt det här kan jag leva på länge. :)
Det lär bli en och annan middag med Elfvings morsa, Kjell, moster samt morsan min, så glad att det kom så strålande överens. :)
Sedan så berätta jag om mitt fina "fuck up". Elfving skrattade rätt bra åt mig, jag har ju knappast påstått att jag är smidig, det ska fan gudarna veta! Så skönt att jag kan glädja någon med mina så fina klaver, men som sagt smidigt är varken mitt förstanamn eller mellannamn *skratt*

Just put "fuck up" in there somewhere, and now were talking, and u see a picture with me in it :)
Fan man kunde kanske kläckt ur sig det liiiiiite smidigare.
Kort och gott så hade jag en helt grymt, sjuktbra dag/kväll igår/idag och känner mig bara så fylld med värme och kärlek för precis alla som förgyllde den.

Anyway, fick mig ett mess när jag var på väg till jobbet, för jag sprang ju faktiskt på "Doris" (Danne) igår, 2 sekunder typ, och 3 min kramkalas, sjuktkul att se honom, så håll nu tummarna för att vi ses i morgon. Fan han är ledig och kors i hela fucking taket! JAG ÄR LEDIG! Vi är liksom aldrig lediga på samma dag och det är år, asså år sedan vi träffades. Bara mat och häng vore fantastiskt, catch up. we fucking need it!

Så nu hoppas jag innerligt att natten går smidigt och att universums lagar kommer ihop så jag faktiskt får hänga med honom. I hope. Denna vecka förövrigt bjuder inte på så mycket spännande saker, massa jobb, sedan gaddning till helgen. Är rätt övertygad om att det säkert kommer hända en jävla massa, för av någon konstig anledning brukar det ske saker oavsett privat eller jobbmässigt.

Jag kan fan liksom inte ens vara bitter över att jag är på jobbet, the things he do to me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar