måndag 2 februari 2015

OCD

Idag har det vart en städdag av dess like kan jag lova! Vart klar närmare 01 idag med både hus och mat. Mr kom även förbi, innan han skulle vidare ut på äventyr.
Anyway....

Jag har röjt, och gjort rent allt verkligen från grunden, det enda jag inte orkade göra var att dammsuga bokhyllan men det kommer.
Lagat mat, korvstoganoff och köttfärssås.

Nu sitter jag bara i soffan och tar ett glasvin.
Uffe var på efterfest i Bergshamra i morse och han kom förbi mig 1h tills jag slutade och sedan tog vi sällis. Fan va jag saknat honom, fan va han är bäst, älskar honom innerligt, måste bli en bättre vän och faktiskt försöka ta mig ut med honom någon dag.

XXX historien på fejan fortsätter, men istället för att förstå så fortsätter fanskapet, men skrev att nu får du sluta annars tar jag och blockar dig!
Så vi får hoppas att han håller käften.
Nä nu ska jag mysa. Over and out.
'


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar