fredag 20 februari 2015

Jag har världens bästa kollegor

Ringde till Ronnie och han fixade det mesta, jag är så otroligt tacksam. Han kom upp här lite senare och gav mig några extra alvedon. Fan, asså så tacksam. Han hjälpte mig med allt, jag förklarade läget, inte en tvekan. Asså visserligen hade jag gjort det samma & kommer göra det när det väl behövs. Ack så bäst kollegor! EVER!

Sedan hade jag sällskap av de finska karlarna som är nere på plattformen och jobbar, snackade lite med rostig finska, men jag fick mig några skratt tack och lov. Att jag skulle vara bitter, ha ha, då har ni inte träffat detta gäng. *asg* det kanske en då är något finskt drag kanske, i alla fall för oss lappar. :)

Anyway, nu ska jag bara ligga i min stol och vänta på att få gå hem.
Jag hoppas den här skiten bara magiskt lämnar min kropp och att jag faktiskt slipper ligga sjuk i en evighet. Jag måste köpa glass och försöka ta mig till apoteket för något till halsen jag håller seriöst på att gå under.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar