fredag 13 februari 2015

Tiden går så snabbt

när jag är med dig, och sedan känns det som att tiden står still och att det tar år och hundra miljoner dagar innan jag får träffa dig igen.

OH LORD I FUCKING LIKE U SOOOO MUCH!

Aaaaanyway....
Drog till Tuna/Hålan igår för att träffa mamma och hunden, resan dit gick i ett nafs men  tiden bara sprang iväg, men det var ruskigt trevligt. Fick mat och some TLC, very nice. Jag är dock så tacksam över att jag inte bor där längre, saknar inte alls resan dit eller att ha så långt till allt, ödsligt. Det är verkligen världens ände. I love my place.

Kom hem helt utmattad, sedan hörde Mr av sig och efter vad som kändes som en evighet så var han här. Vi hängde, lagade mat. Bara att få krama människan, ja asså känslan är helt obeskrivlig.
Bara hans närvaro är som sammet för själen, och elefanter i magen fuck the fucking butterflies! Elefanter!
Sedan att få sova med honom, ta på honom, kyssa honom, få närhet, skratta, ja helt klart får han mig att må så fucking bra.

Varför är det då så djävla svårt när han ska åka, jiiiisesss.
Ja, asså egoistiska skäl vill jag bara vara med honom, det blir så svårt, det är som hjärtat vill sjunka igenom marken, i miss him.....

Such a lost cause, sucker for him.




Ja som sagt det får bli helg nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar