lördag 7 februari 2015

Jorå

Han är candy han är bara kärlek för min del.  Mitt hjärta rusar fort jag tänker på honom. Ja det ska inte stickas under stolen att jag har haft mina mental breakdowns, och jag kämpar på med alla mina demoner. Han är så stor del av mitt hjärta, faller verkligen bara mer för honom för varenda gång jag träffar honom. Ja, jag är helt galet förälskad. Jiiisess....

Anyway, det vart en spännande lördag, said no one ever. Har så in i helvetes ont i min hand, så blir hemma, känner mig allmänt besegrad.

Hjärtat informera mig om nerv i kläm och inflammation osv. Asså det går inte! Jag har inte tid eller ork för det här. Så nej, vila och i morgon ger vi oss på allt igen. Så in i helvetes störande. Nu ska jag ta hand om min tvätt, och sedan blir det ett försök till matlagning med vänsterhand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar