fredag 6 februari 2015

Jag har inte ens ord

för veckan som har passerat, mental beakdown, magen kollapsar, ingen sömn, gråt, arbetet kukar ur, road trip, måla, riva tapeter, städa, och den här inre stressen.
Har så mycket att berätta och förklara, men jag orkar helt enkelt inte.

Behövde dock komma bort från staden så det var fantastiskt, speciellt då det är med världens bästa älskade bestie, hjärtat. Fan, vad jag älskar denna person innerligt.

Har som så många gånger sagt det, men är så tacksam för att han finns i mitt liv, han är ren skär glädje och kärlek. Sedan så tar han mig för den jag är med alla dessa fantastiskt bittra sidor *flin*
Och han hajar mig, inte riktigt så många som verkligen har hajat mig, det är fåtal människor. Han är bara så fantastisk! Vad hade jag gjort utan honom?! Pure love!

Jag vet inte hur mycket nytta jag gjorde, men måla har jag lyckats med, städa, samt riva tapet med hjärtat. Vi höll på till 5 i morse sedan somna vi i några timmar och va uppe och hoppa vid tjugo i tio. Hjärtat vädja att jag skulle sova, men va fan ska man göra då man är kaffesugen samt hungrig? Sedan var jag igång med målandet igen och när handen hade pajat, och rummet målat så rev vi istället.

Kan man inte hänga i sthlm tar jag mig till världens ände för lite kvalitutta tid :D
Och jag behövde verkligen det, hjärtat sätter allt i perspektiv, och jag kan alltid bolla med honom.
Så jag måste säga, att jag har bara all respekt för denna underbara människa som jag har äran att ha i mitt liv, och massor av unconditional love! Får ta en recap i morgon för nu ska jag fixa lite i mitt hem, i mitt älskade Stockholm!!!! I love this CITY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar