torsdag 19 februari 2015

usch

jag hatar verkligen att göra någon ledsen, men jag är inte den som är den, utan jag är ärlig. Inte på ett elakt sätt, verkligen inte! lade fram det på ett bra sätt, men har ju gjort det här förut med samma person. Tror dock att vi inte kommer höras något mer.

Vad ska man göra när man inte hyser samma känslor mot personen i fråga utan helt enkelt platoniska, vilket jag har förklarat för honom ett antal gånger *suck* anyway,  nu vet jag hur han fungerar, och kommer få en avhyvling av dess like, och han kommer att göra allt i sin makt för att få mig att må skit. Har som sagt hänt förr, och han fungerar så. Vi har dock vart polare ett antal år sedan 2003-2004 så det känns fan i mig så jävla tråkigt och drygt.

Känns som att det bara var en tidsfråga, det har hängt i luften.
Well, man får väl se det som att stänga en dörr medan en annan dörr öppnas.

Han freakar varenda gång jag har träffat någon, och som jag genuint tycker om. Det är hans sätt.

Ja, ja jag orkar faktiskt inte ens vara ledsen, arg, eller något annat, nu väntar jag bara på "the shitstorm" han faktiskt kommer dundra in med. Sedan så lär vi inte höras mer, so bring the shit on.
Now i just wait.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar