måndag 9 februari 2015

Sovit

det är verkligen något jag pysslat med, enda som är positivt då man är sjukad. Handen är lite bättre, så länge jag inte överanstränger den, eller ja använder den alls. Att springa runt och fixa det mesta med vänster är pest.
Tror dock att det är inflammatoriska tabletterna jag poppar i mig, som hämmar smärtan just nu,  tack och lov inte citodon. Försöker hålla mig borta från dom.

Visserligen, är det här skittråkigt, jag är inte direkt personen som tycker det är roligt att bara ligga still. Har sådan lust att städa, men fick strikta order att ta det lugnt av både morsan och Elfving.

Det är fint väder ute, men blaskigt som fan, funderade på en promenad får se om jag tar mig ut.
Just nu sitter jag med kaffe och bara myser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar