tisdag 3 februari 2015

Kände

att migränen närmade sig, vaknade åt och tog tabletter i förebyggande syfte, bädda ner mig igen, tätt intill Mr.
Tack och lov ingen migrän, men en tom säng för Mr skulle jobba. Är dock en då tacksam att han kom över, och för den tiden jag en då fick med honom, bättre en ingenting.

Han är ledig på torsdag, jag med för den delen, men har ju lovat att dra till Oxelösund. *suck* Vill ju helst bara ligga och kolla på serier, umgås, ha vild sex, och bara vara ledig för en gångskull. Men har man lovat att ställa upp så har man. Fan!

Ja, ja, det blir nog bra det här,Hjärtat undrade om Mr skulle haka på, men som jag sade till hjärtat att jag tror knappast Mr vill hänga på och måla osv på sin lediga dag. Det är för fan mitt i ingenstans. Sedan så jobbar han på Fredagen. Asch, det blir bra det här, måste bara intala mig och övertyga mig själv lite.


Anyway, mina skor gav upp idag, så det var bara att slänga dom, yes, sulan hade gått sönder samt så gav fodret upp och lossnade, orkar inte ens bry mig över saker längre. Jag lyckades ju paja en tallrik i morse, ja menar come on 2015! Räcker det inte nu?
Nä dags att faktiskt försöka göra nytta. Måste hinna göra inventering osv. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar