tisdag 10 februari 2015

Jag

Har insett ett och annat i dag, att bara snacka med Elfving, gör ju att man får sådan klarhet.

Jag är ledsen för mina breakdowns, är helt övertygad att det har en hel del med att göra med att jag inte är bekväm med att släppa in någon så nära, som jag faktiskt har släppt dig. Och jag är verkligen ledsen för dom!!!! Samt att jag är ids, har världens bästa självförtroende då alla är på en arms avstånd och då jag har kontroll.
Jag är verkligen sjukt ledsen för dom, för jag inser själv hur skadat det faktiskt är och vart. Jiiisesss, att du orkat!?

Anyway, jag har världens bästa självförtroende och är hur trygg som helst då jag håller alla på en arms avstånd men.....

Så är inte fallet här, eller med någon (som dig) som jag vågat släppt in så nära (ja förutom hjärtat + Elfving), jag visar mig från alla mina sämsta/bästa sidor, och jag kan inte kontrollera något, vet ni hur jobbigt det är när man lider av OCD?????? *flin* jag känner mig rätt sårbar och det skrämmer mig. På tal om skrämsel, jag har nog försökt skrämma bort dig, med alla mina mentala breakdowns osv. men för vad kan man undra?

Ja gud, jag skulle kunna utveckla det här i all evighet, dock tänker inte jag gå in på det eller mina demoner, men en sak vet jag, det är att jag verkligen är helt galen i dig, jag hyser så mycket känslor för dig och vet inte hur jag ska hantera dessa ibland, där av mina demoner, du ockuperar det mesta av min vakna tid, jag saknar dig något fruktansvärt då jag inte får sova med dig, eller träffa dig, jag saknar ditt sällskap, din närhet, din kropp. Och att du skulle sabba mitt liv!?
Tvärtom, det är bara mina demoner som lyckats med det, du skänker mig så himla mycket glädje, njutning och kärlek som du faktiskt inte inser. Du är ren lycka för mig :)
Jag är helt djävla galen i just DIG! U Fucking Rock My World!
Det tog bara ett bra tag för mig att fatta mitt skadebeteende. Fuck the demons.

Im fucking Crazy About U Dude!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar