tisdag 8 december 2015

Det känns

som att jag levt i en lögn, att allt har varit fabricerat. Hittepå någon slags "TRAP" för dig.
Det känns som att jag skulle ha lurat in dig i någonting du absolut inte vill eller ville ha.
Jag kan informera att jag letade inte heller efter något, men ångrar jag mig? Svar NEJ.
Jag känner mig dock själv lurad på något höger och vänster.

Det jag sade till dig när vi sågs, och vi snackade, så kom vi faktiskt fram till att någon jävla relation har vi ju, och det hade passerat KK stadiet, och jag sade att jag ville för fan inte ha någon annan än dig, jag var inte intresserad av någon annan än just dig, jag älskar ju dig. Hur otydligt är det?

Jag förstår inte? Nu har jag en miljon jävla tankar i huvudet och jag är verkligen inte okej någonstans.
Jag vet inte alls hur jag ska formulera mig, så du kan förstå.
Sårad är jag också, något in i helvete.

Och jag kan faktiskt inte ta ett beslut för oss två, du måste nog själv ta en funderare över hur du vill ha det, för något "öppet" kan jag inte ge dig.
Jag förstår bara inte, och det väcker för fan en miljonfrågor hos mig, men jag vågar inte ställa dessa för jag vet inte om jag vill veta.
Fuck va allt verkligen omkullkastades rejält och jag känner mig så jävla förvirrad och ledsen.
Happy my ass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar