söndag 13 december 2015

Bukkake ala MR.

Jag vet inte varför jag plågar mig själv med att arbeta dessa tider! Kliver på tuben och försöker hitta en öppen lucka att stå vid, det är så sjuktmycket människor och alla står som packade sillar i vagnen. Jag hör dessa människor diskutera vars det ska samt julklappar. Jag hatar att vistas i staden runt December, jag försöker verkligen undvika allt som heter handel på alla sätt. Så, nog om det.

Det är verkligen snorkallt ute, det var det igår också! Lite, lite, lite snö har det kommit. Långkalsongerna samt vinterskorna åkte på kan jag lova. Vägrar frysa. 

Igår kväll snarare natten trilla även MR in som hade haft en strålande spelning på Söder. Bara som sagt att sova med honom i natt var som sammet för själen. 
Vilket det alltid är, även om han tycker att han sabbar min sömn, men det är ju faktiskt inte han som gör det, utan det är ju helt enkelt mitt val att sitta uppe och umgås med honom. För jag vill ju inte förlora en sekund av den dyrbara tid med honom, oavsett pris. Jag hatar verkligen tid, för den är alltid emot mig. 

Anyway! 
Ääääntligen börjar även ömheten att släppa, jo rå! Vi hade fysiska aktiviteter som gjorde att jag var fan i mig öm i Fittan en evighet, men jiiiisesss vad vi kan knulla! And i like it!
Det var nog den roligaste "grand finalen" någonsin jag var med om här om dagen, jag kan säga att jag garvade läppen av mig! Det hängde fan sarre över hela mitt ansikte, tacka fan för att vi missade mina ögon, men det var fan över allt. Hängande från ögonbrynet, näsan u name it, Bukkake ala Mr. Fick mig dock ett gott skratt! 
Hade verkligen velat gå loss på honom igår, men jag var såååååååååååååååååååååååååååå trött efter mina sömnproblem, så när vi väl lade oss och jag snodde hans bodyheat så somnade jag också som en jävla stock, jag fick som sagt umgås en stund och sova med världens mest underbaraste människa i universum. Am i happy! Oh yeah!

Det var något annat jag skulle skriva om men det har jag glömt. 
Ja, ja i morgon ska jag baka i alla fall, cheesecake och om jag hinner så bullar. 
Yey me. Nä nu ska jag lägga pussel. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar