tisdag 1 december 2015

Ja shit

jag ska inte vistas bland människor eller babe när jag har mens, jag vart sjukt avis på hans jobb/kollegor som fick umgås med honom igår, sedan satt jag och sura i hans soffa, fast inget hade hänt eller att någon gjort nått mot mig. Jag bara sura och sura, men sedan kommer jag alltid på mig själv, och sitter en stund senare och skäms ihjäl istället för att hjärnan trippar i 190. Jag fick ju t o m matlåda och fick sova med Mr igår, men nä nä, min hjärna lever om!

Det är som idag, jag vart svartsjuk på Anders över arbetsrelaterade saker, SERIÖST! Woman get a fucking GRIP!
Avundsjuk på Tessie osv osv osv. Denna jävla SCHIZOFRENI är utmattande!
Anyway, jag fick extrajobb idag, och shit va dagen bara flögfram, träffade nya kollegor och fick skratta, men jiiiiisesss va mycket frågor det var om ditten och datten. Så är mör som fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar