torsdag 17 december 2015

Jag är så extremt nöjd!

Har längtat hem hela dagen, och när jag klev innanför dörren så gjorde jag klart skallen!
Asså andra lagret och sedan sprinklade jag svartglitter på skallen, ja jag vet glitter! Men fuck me, va snygg den är!!!! Jag är SÅ FUCKING IN I HELVETES NÖJD!

Nu kokas det ägg för mackorna i morgon och gör lite kvällssnack. Är helt slut!
Hade verkligen velat ligga i sängen kramandes tittandes på serier eller film i kväll, är helt mentalt trött!
Jiiisesss, varenda år blir julhysterin värre och värre och människor beter sig efterblivet! Lord! Måtte den här högtiden bara springa förbi, ja förutom babes födelsedag *ler*

Nä nu ska fröken tycka synd om sig själv och äta för jag har vart hungrig hela dagen! Over and out!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar