måndag 21 december 2015

Recap, recap, recap

Ibland springer tiden bara förbi!
Fredagen så jobbade jag och var helt slut efter en dag med idioter till höger och vänster, så gissa vem som vart glad när hon klev innanför dörren, hemma! och svirade om till mjukisar! Ah! Lycka!
Sedan så hann jag pyssla lite innan jag gled över till Elfving, till ett nydukat bord med färska räkor, limeaioli samt vitlöksbaugett och ett glasvin! Det är lycka på högnivå. Kärlek!
Man känner sig ompysslad och bara kan varva ner, ingen hets eller stress. Vi satt och åt, snackade, skrattade, det är liksom aldrig en tråkig stund med Elfving! Vi kikade lite på en zombiefilm med Arnold och den var fan i mig bra, jag är riktigt imponerad.
Efter en lugn och fantastiskt bra kväll rulla jag över till mig och börja styra mig mot sängen, då kommer Mr in, ännu mer kärlek! Bäddade ner oss och jag njöt av hans sällskap deluxxx, balsam för själen.

Lördagen dök upp som ett brev på posten, Mr åkte för att hämta julklappar medan jag dammsög lite och började sakta styra upp mig och maten. Elfving kom också innanför dörren och vi hann äta innan Mr, han vart en aning sen då hans lampor/ljus på bilen skulle fixas. Anyway, han fick också mat i sig och sedan tog vi oss mot Liljeholmen till Glöggfesten.
Det var skitroligt att träffa alla dessa människor, dricka glögg gjorde jag dock inte, jag älskar doften men smaken är ju fan i mig vedervärdig! Efter massa häng och ett antal öl senare så drogs det in till A, väl där träffade man hur mycket människor som helst, och det var verkligen skitkul.

Tröttheten gjorde sig dock påmind hos både mig och Elfving så vi tog med oss Mr och drog hem, lika bra det, för väl hemma väntade fysiska aktiviteter och till slut så var vi så utmattade att vi sket i "the grand finale" och lade oss och sov istället. Ha ha, man är inte 20 längre! :)

Söndagen kom som ett brev på posten, Mr gick upp drog på Julfirande med familjen, jag var fortfarande full så jag somnade om. Vaknade dock upp nån timma efter utav att jag mådde rävpiss, pyssla lite innan Mr hann komma tillbaks och sedan drog vi hem till honom. Väl där vart jag ompysslad deluxxxx.
Han ställde sig och lagade himmelsk mat, och sedan bäddade vi ner oss i soffan och titta på film! Mitt lilla hjärta har gjort dubbel, nä trippelvolter hela helgen men speciellt igår! Vi såg även ett avsnitt av Big bang samt ett avsnitt av Jessica Jones, mycket bra. Sedan ställde Mr sig andra gången för kvällen för att laga matlådor! Seriöst! Asså denna karl är bara helt jävla magisk.
Bästa pojkvännen i hela universum, och jag älskar honom bara mer och mer för varenda sekund jag får umgås med honom. Lycka!

Idag vaknade jag motvillig! Hade ju glömt min bettskena, så skallebank deluxxx! Efter duschen så känner jag bara att nä! Nä jag måste nog gå på muggen, ta daaaaaaa!!!!! Berta-Britta som ett brev på posten! Yes, så nu blöder fittan igen!

Ja ja, jag orkar inte ens bry mig om det längre, jag ska fokusera på att försöka överleva dagen utan att ta livet av någon! Jag vill ha godis! FUCK! Nä over and out!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar