onsdag 30 december 2015

igår morse

kom hantverkarna och fixade fönstret, tacksamt värre! Men det bidrog till minimalt med sömn som dessutom bidrog till medvetslöshet för min del.
Jag kliver av och tar rulltrappan upp och inser till min förvåning att jag är helt på fel ställe! Fel jävla stations helvete! Morrrrr!
Så det var ju bara att promenera till nästa! Hela dagen fortsatte och vara galet upp och ner!
Jag drog dock på bio med bästa Frida och såg Joy. Jag måste säga att jag var ruskigt imponerad över filmen. Faktiskt, ruskigtbra! Jag hade skittrevligt, dessa 2 h flög förbi och vips så var klockan ubermycket och vi var på väg till tuben, ramla in hemma runt midnatt och gick raka vägen och lade mig, var helt jävla slut!
Sovit skitkonstigt, och vart så "light headed" sådan yrsel så jag höll på att tuppa av i köket, hann dock sätta mig ner och försöka återhämta mig.
Det är för tidigt, och det är tack och lov sista arbetspasset för i år!!!! AMEN!!!!! Anyway, nu ska jag göra inköpslista och ta mig och handla om ett tag. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar