onsdag 2 december 2015

Kvällens nöje

Ja den började med att jag kom innanför dörren och dammsög ihop ett antal påsar, ni vet man kan förvara massa saker i och sedan suger man ut luften, allt blir platt och tar ingen plats. Helt fantastiskt. Anyway det försvann ett antal kuddar och täcken osv. mycket bra. Sedan dammsög jag snabbt, samt sängen, bytte sängkläder, återgick till att laga mat. Torsk med paprika/sparris, äggsås samt potatis. Var tvungen och provsmaka, fan helt himmelskt! Är helt jävla slut som artist, har preppat en massa saker för i morgon, det blir en hektiskt dag har jag en känsla för, borde göra en massa saker men nu får det räcka. Jiiiiisesss, hur gör folk, hur hinner ni? Är ni supermänniskor? När fan ska man hinna vara social? Nä nu ska jag snart sova, om jag inte fastnar i soffan igen, dålig jäkla vana! Den är farlig!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar