lördag 26 december 2015

Recap

ännu en sådan. Har inte riktigt hunnit skriva under dessa dagar, haft fan fullt upp.
Julafton var ju en egen historia, jiiisess 30 minuterstrafik på jobbet och en massa inställda turer på bussarna osv gjorde människor till surmulna saker. Fick mig en och annan känga.
Men det gick och jobba, sista timmarna var fan i mig rena semestern. Hjärtat hörde av sig om Ankaret, men jag hann inte riktigt ta med några kläder/ombyte så sket i det, samt så var jag rätt slut så tog och promenera, tog mig till Östra och åkte hem till Babe.

Kom innanför dörren och började titta på tv, men det kom fan inte ett skit så ställde mig och diska, sedan satte min OCD hjärna igång och vips så har jag tagit alla köksluckor, moppat golvet osv. Japp, där försvann någon timma, sedan satte jag mig i soffan och Babe kom innanför dörren. Jag fick två julklappar *skratt* Den första är faktiskt riktigt jävla smartsak till bakning, som jag kommer ha så mycket användning av, inte bara till bakning utan till matlagning. Äääääääälskar praktiska saker!!! Babe knows me <3 Sedan fick jag ett stort vinglas, jag kommer fan posta massa foton *asg* den kommer bli en isbrytare av dess like, kan inte vänta tills att få använda den! Ha ha :)

Sedan fick Babe sin födelsedagspresent, Swedenrockbiljetter, tanken var att ta honom till Prag, men efter att snackat med Elfving så var musik så mycket bättre. Jag hoppas i alla fall att han vart glad, har lite dåligt samvete över att inte hunnit baka till honom, jobbade nämligen extra, då hann jag fan inte med något, men ska fan baka något riktigt smaskigt till honom.
Sedan fick jag sova med honom, och om jag fick sova! Det har fan inte hänt på länge! Asså mer en dom obligatoriska 3-4 timmarna.
Vaknade upp och Babe gjorde mig kaffe, ääääääälskar honom!!! Ni fattar inte!
Sedan så satt vi och kollade på ett avsnitt av how i mett ur mother. Efter det så drog vi iväg mot mig, med ett stopp på CityGross. Hade ju planerat Saunatime, och det vart dock bara jag och hjärtat men inget mig emot, det var faktiskt helt jävla underbart att ha en helt egen kväll med honom för Om jag saknat honom! Ni anar inte!
Så vi körde ett snabbt rep inför nyårsmiddagen som vart helt fantastiskt! Gott som bara fan!
Anyway, babe fick med sig matlådor och vi fortsatte med att basta.
Vi basta ett bra tag, och jag hann sänka vatten i mängder, men fuck va min kropp behövde det! Måste bli bättre på att basta, så fantastiskt bra!

Vi kom upp till mig och fortsatte att umgås, så jäääävla skönt att bara prata, jag har saknat honom som fan och haft skitdåligt samvete över att vi inte har umgåtts så mycket som jag faktiskt velat med dessa tider och min medvetslöshet. Sedan styrde jag upp och vi drog oss till Ankaret, det var riktigt jävla trevligt att träffa människor man inte sett på år och dagar, speciellt Lasse som jag inte sett sedan dackefejden. Förutom att träffa en chef så måste jag säga att kvällen var kanon! Kvalitetstid med Bestie!
Babe kom och hämtade mig, och vi åkte hem och ställde oss och gjorde lasagne mitt i natten, sedan däckade vi som klubbade sälar och fick sova! OM jag fick sova! Shit är så tacksam över sömnen! AMEN!
Idag ville Uffe och Malin ha ut mig men idag blir det fan inte mer än att titta lite på tv, thats it, jag orkar inte dra ut med denna huvudvärken. *urk* kommer ligga i min soffa och bara vila i mängder.
Ska fan slänga in en tvätt till, måste fan också fundera på vad fan jag ska ha på mig på nyårsafton.
Nä nu ska jag hänga tvätt.
Ps. fick en kniv av hjärtat, love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar