torsdag 10 december 2015

Oj Oj Oj!

Vilken dag! Den börja med strul med mobil/kassa systemet, sedan strömavbrott och tillslut med växelfel, allt som inte skulle hända idag hände, allt balla ur! Snacka om att jag är hes! Snackat hela dagen men kunder och hjälpt dom med dvs. alternativ.
Sedan hann jag även chatta loss med Becka-Bus, även om vi kanske inte hörs så tätt så är jag så glad över att hon finns. För hon har alltid varit en genuint bra fucking människa, helt fantastisk, och att vi sedan har haft något löjligt bråk, ja det gör idag det samma, sinnesförvirring. Ja menar jag har alltid velat henne väl, men allt åt sido så är jag så glad över de stunder vi hörs, för jag är så glad att hon finns, och hon förtjänar fan allt och plus massa till i livet, bara lycka och välgång.

Sedan så drog jag vidare i underjorden och slet som ett djur, asså verkligen jobba arslet av mig.
Snacka lite sporadiskt mellan kunder med hjärtat, och styrde upp så vi skulle ses, han trodde nog att jag skulle banga men IKKE! Drog till hans kontor och fick i mig en kaffe, recappa vad som hade hänt sedan lördagen, och sedan bestämde vi oss för A och för middag.

Kärt återseende, och det märks att man inte vart ut på en evighet, människor kom fram och krama och fråga vars fan man hade tat vägen, jobba kallas det, jaga timmar. Fick i oss mat och snackade allmänt, sjuuuukt skönt med kvalitetstid med bestie. Saknat honom och förklara att jag kommer skita i denna tjänst så fort jag får chansen. Jag tror han förstod någonstans att det här inte fungerar, surfitta.com
Jag tror han var ruskigtglad över att jag tog mig tid att dra ut även om jag var helt slut. Det var det värt!
Runt midnatt kände jag att nä! Nu får det fan räcka, drog på mig paltorna och gled förbi Henke, snackade jobb och sedan hoppa jag på tuben hem, gjorde ett pitstop hos bestie 2, kärt återseende med lite skitsnack, saft, och en cigg.
Hon var nog glad av oss alla över att jag beslutat mig att återgå till mina kvälls/nattider. *flin* Sedan tog jag mig hem, och nu strax så ska jag sova, i morgon ska jag fan dra av mitt hem sedan laga matlådor. Får se om jag drar iväg och fotar lite men det märker vi. Annars så står faktiskt penseln i högstahugg. Ser fram emot att fixa på testtavlan och framförallt fixa på björns tavla.

Vilken energi jag fick igen när jag mår bra, och allt tack vare min älskade Mr, babe, i love u! <3


1 kommentar: