tisdag 29 december 2015

Igår

fick jag skjuts och sällskap till City Gross, var nämligen och handlade med bästa Frida & Fredrik, det är alltid kul att hänga med dom för fan va man får skratta! Snurra runt lite, glömde hälften och sedan rasa jag hemma, där jag började dra av hemmet. Städade och sedan hörde Frida av sig och jag bjöd över henne på nybakat och hon gjorde varmchoklad med marshmallows & grädde. Vi satt bara umgicks och snackade, sedan så såg vi ett avsnitt av Criminal Minds innan hon tog bilen hem och jag försökte sova. I morse kom nämligen glasmästarna och fixa fönstret, jag är verkligen ingen morgonmänniska! Men är evigt tacksam över att det gick så snabbt och smidigt! Helt fantastiska grabbar!
Fick en promenad också i ljuset, vilket var nice som fan. Jag är fortfarande helt medvetslös, men jag ska väl försöka vakna. Ska dessutom på bio, så måste fan i mig vakna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar