tisdag 8 december 2015

Idag

har vart en ruskigt jobbig och tungdag. Shitstorm deluxx, trodde seriöst att jag skulle gå sönder i morse när jag lämnade Mr med gråten i halsen.
Allt kändes så fel, jag var så nära att lämna tillbaks hans nycklar och bara kasta in handduken, jag var helt kallsvettig fortfarande efter natten, och det enda jag hade i huvudet, du kan inte gå sönder just nu, DU SKA JOBBA! JOBBA!  Brinnande kinder, och röda utslag upp till halsen samt dom där brinnande tårarna i ögonvrån.
*ryser* usch det var länge sedan jag mått så fysiskt dåligt. Tar bakis vilken dag som helst! Det var rena semestern mot illamåendet jag hade idag, ville bara spy.
Jag är helt slut emotionellt, helt känslomässigt uttömd. Jag är fruktansvärt trött, jag är väl inte helt ids med allt men jag vet i alla fall vars jag står i allt idag.

Fascinerande hur en kropp kan reagera på lycka till total smärta, ilska, sorg, loss,
förvirring och allt mellan himmel och jord, boooom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar