måndag 7 december 2015

Fick

arbeta extra i fredags, en hektisk dag samt kväll kan jag lova, och om jag fick jobba!
Dock så dök det upp en kvinnligkollega som jag inte sett på år och dagar eller ja, sedan i sommar. Hon är helt fantastisk, och då skojar jag inte, bättre kollega får man fan leta efter, så jävulskt, fantastiskt duktig på alla sätt och vis, och den här människan kan jobba! Oh my dear god! Så lyckan var ju gjord då hon studsar in på Östermalm!! Tiden bara sprang iväg och det var så kul att jobba med henne.

När jag väl trillar innanför dörren hemma så osar hela lägenheten helt himmelskt och Mr står där inbjudande och välkomnande. Oh snacka om att jag smälte, mitt hjärta smälter rätt ofta med honom i närheten.
Fick som sagt mat serverat innanför dörren och massa kärlek, kan ens helg börja bättre? Bara att få umgås med honom var som plåster på såren, balsam för själen. Maten var helt fantastisk, allt kändes bara sååå bra. Varenda gång jag får sova med honom så känns det som att im coming home, thats where i belong.

På tal om mat, så påpekade hjärtat för mig när köksön byggdes att den inte ska belastas på något sätt fel, ja rent ut, ha inte sex på den JESSE! Well, vi knulla inte loss på den på ett viltsätt men den kom i alla fall till användning, och den sitter stabilt *flin*

Lördagen kom som ett brev på posten, och det kändes att man gjort 9 dagar på raken och slitit sönder sig, för jag ville inget hellre än att stanna hemma och somna om. Morsan och Kalle kom innanför dörren strax efter klockan 13 och jag fick min matberedare, som by the way is aaaaaazom, babe gick också upp med mig och han bakade croissanter, asså VA! Snacka om att jag är bortskämd! Så det vart fika, hälsa på hunden och snacka lite innan de åkte iväg och vi gjorde det samma. Vi skulle nämligen förbi Apoteket rödanäsan samt hämta paket. Det gick galant, och när vi kom hem så gick Mr och lade sig, jag fortsatte med att laga mat och styra upp mig själv.
Runt 18 så vaknade Mr sedan åt vi och rätt snabbt efter det så drog vi iväg mot Elfving och tuben.
Vi åkte till Liljeholmen för att sluta upp med hjärtat, för vi skulle till Annie på inflyttningsfest. Vi hoppade på någon buss som tog oss till Annie.
Vi satt där och snackade, drack osv vilket var skittrevligt, men fuck va trött jag var, och efter 9 dagars jobb så kan man säga att Mör är nog rätt ord. Tiden bara flög förbi och vips så tittade vi på alternativ hem, ja, utgång fanns inte på min världskarta, påverkad deluxx och för det andra så hade jag inte kommit in någonstans, för jag var så trött! Jag hade somnat i baren.  Men jag sov på vägen hem.
Jag har dock inget minne av om vi sade hej då till hjärtat, det var nämligen det första jag frågade Elfving och Mr när jag väl var vaken dagen efter.

Anyway, när vi kom hem så gick vi ju inte direkt och lade oss, för vi gick loss på varandra istället, och damn att jag är ÖM i mina nedre-regioner idag! Jag vet att vi däcka någon gång längst natten och på söndagsmorgonen då vi vaknar så känner jag huvudvärken från hell! Dessutom är jag så bakis så jag hade liksom inte kirrat något, för tanken var ScI-Fi mässan. Som sagt jag insåg mina begränsningar, stannade hemma med min ångest och framförallt min besvikelse. Somnade om i 40 minuter tills jag vaknade upp av att min mage levde rövare och jag mådde så fruktansvärt dåligt.
Låg hela dagen i fosterställning och försökte kurera mig så bäst det gick, med 190 liter vatten, resorb, huvudvärkstabletter osv osv.
Mr åkte iväg för han skulle ju en då jobba där. Så positivt att någon av oss hade kul.
Han dök dock upp senare på kvällen med en t-shirt till mig. Han är bara för bra att vara sann.
Jag har dock lärt mig, ska jag någonstans dagen efter så håller Jesse sig nykter, för jag tål ingenting och blir ju faktiskt bakis på en folköl, så jag faktiskt kommer upp och kan hitta på saker.

Anyway vi drog och handlade pizza samt andra provianter och hamnade hemma hos Mr i hans soffa med serier en mycket givande kväll. För det finns inget bättre en att spendera tid med någon man älskar så in i helvetes innerligt. Som sagt balsam för själen.

Sedan hade vi åter fysiska aktiviteter som resulterar i att jag känner mig överkörd och mörbultad idag, och ÖM i mitt underliv! Jiiiisesss!
Det känns att man lever. :)

Jag har sovit skitdåligt, fått max 4 h sömn nu dövar jag min sargade kropp med 5te koppen kaffe för idag.
Jag har haft en helt fantastiskt bra helg, dock så är jag sjuktfundersam och tankarna går i 190, för vi råkade börja snacka om vissa saker i morse som jag inte vet vad jag ska tycka och tänka om. Och jag vet inte just nu in eller ut på saker, eller vars jag står. Är splittrad som fan, och innan jag skriver om någonting om det här, så måste jag nog smälta allt en aning. Bearbeta informationen som i princip slängde upp och ner på mig igår. Kändes som att jag fabricerat allt och lite till, och jag vet fortfarande inte riktigt vad som egentligen händer, aaaaw fuck it, jag blir helt enkelt jätte förvirrad. Jag vet 100 % att jag älskar honom, innerligt, själsligt osv. Aldrig känt så här för någon, det är det enda som jag vet just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar