lördag 17 december 2016

Ännu en helg

är här, och det märktes markant att människor var ute, om de nu va ute på julbord, konsert eller annat bus, ja, det var fan i mig så packat med folk!
Jag börjar mer och mer bli allergisk mot människor, jag orkar inte med trafiken alls, och jag drömmer mig bort till att ha bil och körkort, sedan krossas den drömmen rätt och slätt för jag vore road rage deluxxxxx!
Att dock kliva in i tunnelbanan vid 22.30 tiden och det luktar gammal sunkstrumpa, as blandat med farfarsurin samt gammal spritfabrik är fan inte något vidare *urk*
Aja, tog mig till kontoret i alla fall, och här får jag ju sitta i min ensamhet, tack och lov! Så skönt!

Låg allmänt och tänkte på det gångna året i morse, och jag måste säga, att jag är så tacksam för att ha dessa människor i mitt liv. Jag har verkligen haft så kul!
Visst året i sig börja ju kanske inte så bra med 2 influensor och missad Halestorm konsert, men det vart ju mycket bättre!

Swedenrock va ju ett minne för livet, den resan var ju bara helt fantastiskt rolig! Den slår garanterat alla festivaler med hästlängder! Visst, jag var där för herrans massa år sedan, men den här resan bara toppa allt, även om vi fick hänga backstadge på första besöket. Jag hade så fantastiskt roligt, och det var så kul att få träffa så mycket underbara människor! Lyssna på bra musik, se Halestorm och faktiskt få ett signerat album, den ni!

Men sedan går faktiskt eloge ut till mina vänner, min blivande make, för utan dessa människor hade jag knappast dragit på smilbanden *ler*
Det är därför jag öppnade året med att jag gadda in er allihop.

Alla biobesök, jag är imponerad över att kunna komma över min fobi! Tack Babe! Du är bara den största klippan som finns!
Alla våra middagar, oh food for the soul! Alla våra netflix serie-kvällar, samma där, food for the soul!
Babes syrras födelsedagsfest, helt fantastiskt!  Fick ju dessutom träffa massa underbara människor.
Midsommar hemma hos Ullis.
Flisans grillkväll.
Mc-festen, förutom bitmärkena *skratt*

När Mr tog mig till akuten, asså fingret var ju ingen höjdare men Mr, Babe va allt och lite till!

Min födelsedag, den går garanterat ner i historieböckerna som den bästa! Asså, världens finaste present med högtalaren!!!!! MEN TÅRTAN!!!! Tårtan toppa ju allt! I love you!

Förlovningen, i love you!

Alla galna kvällar med hjärtat, Elfving och Mr *skratt* Galet, va jag har skrattat!
Glöggfesten :)

Resan till New Orleans och New York. Det var en välbehövlig semester, och så fantastiskt roligt!
Det har varit så mycket roliga saker som har hänt under året så det är snuskigt! Det är bara några få highlights!

Visst det har vart tidvis tungt som fan också men vi har lyckats balansera upp varandra, eller, ja, ni har i alla fall gjort det med mig! Och det är jag evigt tacksam för!
Jag önskar jag kommer få skämma bort er 2017 så som ni alltid skämmer bort mig, fast jag är grumpy och tidvis en surfitta deluxxxx!
Ni är bara bäst, älskar er, och till min underbara blivande man, jag har faktiskt inga ord som kan beskriva hur mycket du betyder för mig, jag känner mig tacksam för varenda dag som vi spenderar tillsammans, du får mig att må så fantastiskt bra, jag känner mig alltid älskad med dig. Du är garanterat det bästa som någonsin har hänt mig.
Jag älskar dig av hela min själ och mitt hjärta.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar