lördag 17 december 2016

I morse

var jag helt slut när jag satte mig på tuben hem, asså sista timmarna så hade jag fan i mig full ös!
Jag snubblade på Fridalainen också, så fick sällis några stationer.
Kom inte i säng för än jävligt sent, men sov som en stock!

Fick lite glada nyheter i alla fall, fick min semester beviljad i April, YEY! :)
Fixade även biljetter till Gabriel Iglesias, så nu har vi ännu mer att se och göra i sommar.
Det blir Swedenrock, Guns and Roses samt G. Iglesias! Yey! :)
Här behövs det morötter just nu, för att kunna överleva vintern och våren!

Sedan så har jag häng med Bästa Joel i mellandagarna, så sitter mest och funderar på vad för slags mat jag ska trolla fram. Hmmmmm......
Aja, det hinns att tänka på :)

Söndagen kommer spenderas med att röja, gav det ett tafatt försök i dag men jag orkade inte. Energin för det är liksom inte där, aja, det är skitsamma. I morgon smäller det! Ibland behöver man lite vilodagar, visserligen har jag vilat ifrån städningen av mitt hem allt för länge, nä, jag har snarare ignorerat skiten *flin*

Det är så lustigt, för jag får inte in i mitt huvud hur fan "normala människor" hinner med allt, det är ett återkommande mysterium för min del! Hur fan får dom vardagen att gå ihop??? Hinna med barn, dagis, jobba, kvalitetstid med varandra, slänga in städande/tvätt/vardagsmåsten och hinna vara sociala????? När jag knappt hinner med att laga mat, duscha, kanske slänga in en tvätt och ta mig till jobbet!!!! Har ni fler timmar än mig??????? Eller va fan är det om????
Jag hajar inte! Mysterium!
Aja, jag kommer nog aldrig förstå hur fan ni hinner med allt även om jag skulle ha en manual för skiten!

I natt är det absolut sista gången jag sitter här på kontoret, och det har varit en så lärorik tid på så många sätt, och jag är så tacksam att jag fick chansen till att vara support. Jag har haft det svinkul! Det har varit så givande, en utmaning, samt gett mig mer tålamod, ja, gett mig massor och lite till, och jag har nog fått en väldig energi-boost av det hela. Bara känslan att faktiskt kunna hjälpa någon är helt makalös! Sedan människorna som faktiskt suttit här inklusive mig, kunskapsdrypande människor som man bara har tagit till sig, sugit åt sig av all info.
Så det känns faktiskt ledsamt också, men tänker inte hänga läpp över det här, nya friska tag och vem vet vad man får pyssla med här näst!

Jag har verkligen kommit fram till att jag är kunskapstörstande deluxxxx, för jag vill lära mig precis allt om allt, och jag ger mig inte i första taget. Borde kanske ta en kurs i något på distans. För som sagt ibland känns det att man är svältfödd på just kunskap.

Aja, time will tell.
Nu ska jag faktiskt in och kika på datum när det gäller rådhus eller va det stadshus aja något av det, over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar