onsdag 7 december 2016

Då är man tillbaks i Svea

och tillbaks på jobbet, förstår inte riktigt att en månad kan ha passerat så fort! En månad! ***Poff***
Semestern bara rusade iväg, pjong! Tillbaks till kylan *urk*

Har varit i USA närmare bestämt New Orleans och New York och det var helt jävla underbart att bara komma bort från allt! Vardagen, jobb och allt vad det nu innebär.
Se massor med nytt, äta i mängder, ha kul i mängder!

Jag skulle kunna berätta hur mycket som helst om resan, men jag väljer faktiskt att korta ner det här inlägget med att säga att den var helt jävla fantastiskt underbar. Mycket skratt och kärlek. Precis vad doktorn hade rekommenderat!

Och på tal om att ätit i mängder, jo tack! Jag tror faktiskt att jag gått upp närmare 10 kilo, men vet ni vad, det skiter jag i! Det var det fan i mig värt, och ge mig 1 månad på jobbet så har jag fan promenerat av dessa, det kommer rinna av mig, om jag har sådana här nätter att se fram emot!
Det är som sagt nu den värsta årstiden är för oss nattjobbare i tuben, vi får slita sönder oss. Som i natt har jag promenerat över 1.5 mil. Det lär bli ännu mer i morgon.
Det är faktiskt det som är tacksamt med mitt arbete att det är fysiskt och att kilona fan rasar och försvinner varenda gång man har haft semester.

Som sagt im back, men är rätt vemodigt just nu. Inte direkt nöjd eller glad.
Aja ge mig 1-2 veckor så är jag nog tillbaks till mitt vanliga jag.
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar