fredag 30 december 2016

Vilket jäkla pass!

Nä, det var något av dess like!
Dom ska vara jävligt glada över att jag kom till jobbet och faktiskt utförde precis allt! För inte fan har det varit någon en endaste som gjort någonting sedan i julas. Jag fick allt serverat som en ljummen bajsmacka idag. Humor!

Det som gör mig fruktansvärt arg också är att bli avbruten när jag faktiskt pratar. Jag är allergisk mot det, mitt i en historia och meningen började vederbörande mala på om något helt annat. Asså, jag blir bara tyst och förbannad.

Aja, igår var jag och Mr iväg till Berga och till nostalgibutiken  www.nostalgibutiken.com  för att hämta mitt tv-spel! Seriöst, asså jag har Nintendo 64 bitars!!!!!!!! Ett av mina gamla x snodde med sig den för herrans massa år sedan och jag har bara gått och velat ha spelet tillbaks. Jo rå, tack vare Mr och hans bästakompis så fann jag ett nintendo!! Åkte ut till Åkersberga som sagt, tro mig när jag säger att jag såg så mycket jag ville ha! Tokigt!!!! Så tack vare Mange och Henrik är jag fattigast i staden, men ack så glad!
Inte nog med att jag har WiiU! Vilket by the way äger!!! Asså, jag vill inget annat än att sitta och spela! Jag vill inte ens gå till jobbet! Ni hajar! Ah, så syns vi nog till sommaren, för jag kommer sitta och spela sönder mig!!!!! Bra skit! Sparar cash! *skratt*

Jag är fan den gladaste bruden i världen!!! Världens bästa Julklapp!!! Jag vill vara ledig och SPELA!!!! OH!!!!!
Helst så skulle jag vilja slippa alla måsten i dagarna, och kommer fan vara tjurigast i staden då jag inte får spela *suck* aja, den som väntar på något gott.....väntar ta med fan alltid för länge! Urk!

Sedan jag började snusa så har jag lyckats nästan vara rökfri också, så ännu bättre nyheter :) Hmmmm..... och i morgon ska det fixas och preppas. Aja nu ska fröken spendera sina sista timmar på att hälsa på folk och önska dom ett gott nytt! Over and out.
Ps. skriver inte jag så spelar jag!


NOSTALGIBUTIKEN.COM garanterat värt ett besök!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar