onsdag 21 december 2016

Igår kom jag hem och mådde

som sju svåra år, tog och snackade med Mr sedan bädda jag ner mig som han sade med Nyquil och sov till kvart i åtta när han ringde och väckte mig, sov och sov och sov, fick 9 ½h det märks att jag är sjuk.

Det vart heller ingen Pw för som sagt när jag har feber så blir det vila, ja, eller så mycket det går, jobbet tillåter inte riktigt att man sitter på arslet, så det var bara sätta igång. Fick även besök av Pete och hans kollega, som var en riktig humörhöjare så här på nattkvisten.

Men allt har gått bra, även om jag mått pyton. Det är liksom alvedon i mängder och det får jag helt enkelt leva på.
Städningen och allt annat när det gäller fixa och dona ligger på is, och tror ni inte jag funderar på extrajobb på fredag även om jag är sjuk?! Hur sjukt är inte det?!
Men fan den som ger sig, just nu mår jag väl så där då alvedonen gör sitt, så håll alla tummar att det går över, för hemma vill jag fan inte ligga!!!
Nä, det ska fan mycket till att jag ska bli hemma!

Nu har jag i alla fall fått i mig mat, och strax ska jag väl fortsätta jobba. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar