tisdag 20 december 2016

Kunde för övrigt

inte somna i tid igår heller så jag och Mr låg och snurra och snurra och snurra, tills klockan vart 9 och jag kände bara att, nä! Nu går jag upp och äter för jag är svinhungrig, brukar ju äta nattmacka vid den tiden så det var bara att masa sig upp.

Satt och kolla lite tv, sedan fastna jag med att googla en massa saker och vips var klockan skitmycket, och jag kunde inte somna för än seeeeeeeeeeeeeeeeeeeent!
Mr stack iväg till jobbet och jag sov, sov som en stock till han ringde och väckte mig vid halv åtta. Yes, gjorde helt enkelt en Jesse igen och sov igenom allt, strax där efter ringde Frida och fråga om hon fick komma och dricka kaffe, klart som korvspad! Hade dessutom lite saker från USA.

Så vi satt och surra ett bra tag, och det är nästan så jag glömde bort tiden, för vips vart det jävligt bråttom ut igenom dörren!

Gick inte så långt idag, i och med att kroppen strejka lite, öm överallt! Jo tack, varenda steg kändes i mina stackars ljumskar! För tror ni att vi körde slut på min kropp i går morse, oh yeah! Vagina left the building! *flin*

Anyway, känner mig lite lätt stressad för den här veckan, hinna städa, så jag måste ta tag i det idag!!! Oavsett vad!
Tack och lov att jag får handla med Frida och Fredrik på onsdag för julen! Det behövs verkligen! Jag ska köpa kaffe, lite mat och framförallt saker till tårtan!
Jag måste hinna städa!!!!! Tanken är ju faktiskt att vara klart med allt så jag slipper spendera mina lediga dagar med eländet! Aja, idag ska jag göra ett försök och ska ställa alla klockor jag har!
Nä nu orkar jag fan inge mer, jag ska kolla på bones!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar