måndag 26 december 2016

Oj oj!

Här springer dagarna i från mig, det har gått så äckligt snabbt alltihop så det är löjligt!
Kommer inte ens ihåg när hur och vars jag varit, eller jo, men i vilken ordning är en annan fråga och vilken dag!
Tror det var i torsdags jag röjde av som fan och sedan tog jag mig ut till Babe, och gjorde klart hans julklapp och födelsedagspresent. Sedan bytte vi julklappar och som sagt han fick sig Flyffy biljett samt Guns n Roses biljett. Jag tror jag drog hem vinstlotten! Ett WiiU mario! Asså va! Jag känslorna var många, och han fick mig lätt att gråta, jag satt nog och stirra på spelet ett bra tag!
Är nog fortfarande lite i chock!

Anyway, fredagen kom som ett brev på posten och jag vaknade av Babes fantastiska grannar jag tror fan att dom börjar få ont om väggar att borra i, men som sagt borren väckte mig. Hoppade upp, styrde in mig i duschen och efter en snabbfrukost styrde jag mig mot Täby Centrum, hade det inte varit för att själva Centrumet är svårt att hitta i hade jag varit klar på en kvart. Där inne behöver man en jävla karta för här snackar vi labyrint! Drog hem till babe med lite ballonger och lite godsaker från donkin. Sedan var jag iväg igen, hoppade av vi Grossen och det var så överdrivet mycket människor så det var löjligt! Gick runt och tittade på människor, lyssnade på dessa hysteriska tomtar. Fick ryta till några gånger då jag vart påkörd av vagnar. Ja, det var bara bisarrt! Kom hem, packade upp och fick lite fika sällis av bästisarna, båda två faktiskt! Helt fantastiskt! Sedan började jag laga köttbullar samt baka cheesecake. Höll på en evighet! Jag lyckades ramla i soffan runt småtimmarna och tog ett glasvin men jag orkade fan inte hålla ögat öppet så jag däckade rätt hårt.

Lördagsmorgonen så kicka jag upp äckligt tidigt igen, asså så jävla värdelöst. Det var ju bara gilla läget och styra upp saker. Höll på att förbereda allt, och sedan fastnade jag i soffan igen, kom iväg allt för sent, men iväg kom jag!
Var helt medvetslös när jag kom till Anna och Matte, ville verkligen inte ställa mig vid köket och laga mat men det var bara att göra, för mat skulle hon ha :) Sedan kom Babe innanför dörren också och fick mat.
Vi satt och åt och snackade, det vart spela spel osv. Skittrevligt!
Dock så åkte vi vidare till Sveavägen 90 för att fira Babe som fyllde år!
Sjukt mycket människor, men jag fick krama Uffe i mängder så jag var skitglad :) Träffade på så mycket människor och fastnade överallt, speciellt på muggen då det bara var en som fungerande, kön va mils lång!
Anyway, vi lyckades fira Babe och runt småtimmarna så åkte vi hem.
Jag hoppas Babe är glad för sin present, han fick en resa till Prag.
Asså klart han vart glad, men ni hajar, man är ju alltid eller jag är ju alltid jätte osäker på presenter. Han är ju experten i det här förhållandet *ler* Sedan däcka vi.
Fick träffa Magnus idag bara 2½ år senare *Skratt* Det var riktigt roligt, ruskigt underbart rolig person, och jag fick lämna grabbarna för vissa av oss skulle ju jobba idag! Hade ingen lust alls, absolut noll komma noll noll.

Hade varit sjuktnice att bara umgås och ta det lugnt, aja en annan dag helt enkelt. Då jag faktiskt måste jobba. Crap! Aja, vi får väl se hur natten går, jag hoppas på att den blir lugn men då det är den officiella supardagen så håller jag inte andan. *suck*
Well jag ska ta och fixa lite saker här på jobbet, over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar