fredag 9 december 2016

Tredje natten avklarad

och träningsvärken är enorm! Jeeesusss, pwn igår sög, asså fatta mig rätt, jag drog den, men herre jävlar vad ont i kroppen jag har!
Nattens arbetspass har gett ifrån sig ljud, suckande, frustande ljud och en jävla massa svordomar och aj aj aj aj aj aj aj aj!
Jag behöver ta med fan inget gym, nu är det dessutom värsta årstiden på året då det verkligen suger att arbeta kroppsligt. Ett stort AJ på den!
Den mängden grus som ligger i stationen är fan sanslös! Dock så är det ordning på torpet! Äääääntligen är allt gjort, är så lättad!
Det roligaste har nog en då varit all positiv respons jag fått från mina trafikanter och stammisar så jag är rätt nöjd en då fast jag har svinont i kroppen.
Tur att man är ledig i helgen så man får vila, tanken att boka bastun till idag ligger och lurar i bakhuvet, så jag får se om jag kommer ihåg det *ler*

Aja jag ska faktiskt återgå till mitt pussel, over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar