torsdag 8 december 2016

Vart varm i hjärtat idag

när jag kika igenom mittschema på jobbet, jag ska sitta på kontoret nästa helg jag jobbar!!! Asså lyckan, jag trodde inte jag var aktuell för det då jag faktiskt vart på semester!!!!
Oh det ska bli så kul igen!!!! Jag är gladaste i staden! YEY!!!

Andra dagen på jobbet har gått galant, visst det ska fan inte stickas under stolen att det vart massivt att göra! Jag har varit borta i 1 månad! Men nu jävlar börjar det bli ordning på torpet, och jag tror garanterat att min chef fattar att jag är tillbaks, rapporterna har haglat in!

Anyway, jag hoppas att min kollega kommer tidigt idag, jag måste bara hinna hem innan 8! Så är det!
Ibland kan jag vara världens bästa Jesse, för Jesse skall köpa konsertbiljetter i julklapp! Så det så, så jag hoppas innerligt att jag kommer hem och att allt går vägen, annars så blir jag besviken, men då får jag helt enkelt återgå till plan B.

En annan sak som stressar mig i mängder är nästa år, 2017 people!
Jag är hela tiden på hugget när det gäller flygbiljetter, men hur fan ska man ha råd med allt!?
Sedan är det faktiskt Sweden Rock biljetterna som ska inhandlas, men det är mitt minsta problem det är snarare hur fan jag ska hinna jobba och spara pengar till allt! Speciellt Vegas!? Jag kommer få magsår innan detta året är slut! Trust me!

Aja, det löser sig, det gör det alltid men jag måste ju planera då jag inte har allt för flexibelt arbete. *urk*

Ja, ja nu är jag i alla fall glad, hur glad som helst då jag faktiskt fick chansen att sitta på kontoret igen!!! :) Happy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar