onsdag 28 december 2016

Hade ett riktigt

Givande APT-möte i natt, mycket bra saker som gicks igenom och bra lösningar dessutom.
Så jag är mycket nöjd.
Nyckel mysteriet är fortfarande olöst, så den som jobbar i natt kommer få ett rent helvete.

Igår kväll fick jag även fika sällskap av Fridalainen som varit och handlat på Grossen, den kvinnan är fan i mig rolig när det kommer till kläder!
Hon visa energiskt upp vad för klänningar hon köpt, Kul! För henne och möjligtvis någon annan som är klädintresserad *skratt*
Jag är så totalt motsatsen. jag tycker det är lika kul som att se på färg torka! Ha ha :) Jag sitter hellre och snackar om Babes fantastiska Lego StarWars! Så det var lite fel person hon visade dessa kreationer för *skratt* Men good for her!
Sedan så vart det en Pw, den var så tung, det kändes som hela min kropp var gjord i bly! Men fan den som ger sig! Tror jag sov allt för länge, men jag behövde det, jag behövde sova.

Idag så ska jag enbart göra det mest nödvändigaste! Slänga in tvätt, laga lite mat och sedan spela spel. Det har jag bestämt!
Jag skulle egentligen ha lekt med Joel men han hörde av sig och undrade om vi kunde ändra datumet och tur i oturen så var det precis vad docktorn hade ordinerat! Jag har redan känt mig skitstressad för veckan så att kunna bara ta det lugnt och andas ut, ta tvätt och sedan koncentrera sig på sin julklapp passar mig utmärkt. Yey!
Så jag tar helt enkelt allt på fredag så slipper jag stressen i dagarna. Well nu ska jag väl bara vänta på att klockan tickar på så får jag gå hem. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar