fredag 23 december 2016

I hela 5 h

så höll jag på att städa! Jo rå! Jag kom upp när jag skulle, hade ställt alla klockor jag ägde, så vips va hon uppe, men ack så trött!
Jag började med att riva av, mattor åkte åt helvete och jag dammsög fan i mig allt från golv till tak!
När jag håller på som mest, så ska jag tappa upp vatten, ja då är det fan i mig tvärstopp! Inte en droppe!
Tydligen var det någon vattenläcka i närheten, så jag gick runt och fixa annat medan jag väntade. Det tog inte så lång tid tills det var i gång och jag kunde koncentrera mig på golven och dammtorka.
Nu är det ta med fan rent! Jag smycka även ett bord jag vart supernöjd över *ler*

Sedan vart det mat och till sist duschen. Så skönt att inte ha ett berg av kläder överallt, det har jag också röjt ur vägen, det är nästan som man vågar bjuda hem människor igen *ler* Jag är skitnöjd, men så jävla trött! Nu ska jag sjunka ner i soffan och kolla tv, tills jag ska upp och göra bromma bolocks. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar