måndag 19 december 2016

Söndagen

spenderades inte med att städa, jag sov igenom alla larm, allt som hette väckarklockor.
Kände mig rätt sliten i morse då jag kom hem innanför dörren, ont överallt, sänkt helt enkelt. Behövde väl sova.

Ringde Elfving så fort jag vaknade, och sedan drack jag kaffe, tog oss till Abrahamsberg och hämta min matta, det var på tiden! Handla lite då jag faktiskt drog med dramaten och sedan hem till mig.
Langade in en tvätt och sedan satte vi oss och kolla på film, Tecknat, pets seacrets eller nåt sådant. Skitbra!
Elfving drog hem, jag låg i soffan utslagen och luktade illa. Sedan började jag och Mr snacka och vips hoppa han in i bilen och jag i duschen. Jeeeesusss, luktade gammalstrumpa.
Asså snuskiga drömmar kan göra mycket! *flin* Och snuskiga mess, jeeesusss.....
 

Mr kom innanför dörren och *ehum* kläderna åkte av fortare än kvickt.
And oh my god! Tänker faktiskt skona er från detaljer men it was sooooooooooooooooooooooo goooooooooooood! Bra investering vi gjorde med "the pedal" i new orleans, i love it! Handklovar är inte heller helt fel *flin*
Kort och gott, god damn va öm jag kommer vara i morgon med tanke på hur öm jag är just nu *ler*

Efter de fysiska aktiviteterna så började jag faktiskt styra upp ännu en omgång mat, tack och lov! Hade ju handlat kyckling osv så det kom väl till hands. Nu har vi avnjutit mat, Mr ligger ner bäddad och jag sitter i soffan så gott som helt slut fortfarande. Funderar på att ta 2 nyquil och bädda ner mig. Känner att det håller på att blossa ut något. Men va fan det är väl min tur nu, först Mr, Elfving och hjärtat. Jag har klarat mig, och vill helst hålla det på den nivån, så förebyggande eller vad säger man.
Aja, vi får hoppas att det inte blossar ut alls. För jag har fan inte tid!

Veckan bjuder på jobb samt lite handlande och sedan är det bakande på högnivå, (och städande) vips så är det Julafton men framför allt Babes födelsedag på söndag *ler* YEY!!!
Nu jävlar ska det sista krutet läggas, så no rest for the wicked.
Undra om jag ska skita i det här om 20 min och gå och lägga mig. Jag är helt sänkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar