onsdag 5 juli 2017

79 minuters

promenad in från dörren till jobbet, det ska bli betydligt bättre, men ett steg i rätt riktning i alla fall.
Så det så. Alla bäckar små tror jag uttrycket va.

Anyway, i morse så kände jag fruktansvärt sug efter just tonfiskpizza, så det vart en variant av den, så nu har jag lite mat i dagarna, skall väl försöka laga något vettigt till helgen också.
Funderar på viltlasagne eller lax. Tror det blir den förstnämnda.

Annars är jag lite putt på att det är massa happenings i staden i helgen, samt att Jerry dyker upp, och naturligtvis missar jag precis allt! Typiskt! Aja, det är väl inte mycket man kan göra åt saken.

Måste ta tag i en hel del saker den här veckan men orken är som bortblåst. Och även om jag dammsög i morse, så insåg jag att jag måste städa deluxxx. Aja, det får helt enkelt bli nästa veckas projekt är fan inte alls peppad på att göra det i dagarna som kommer.
Annars händer det inte så mycket, humöret är som det är och det vore på sin plats att isolera sig från alla människor just nu. Väntar bara på att fittan ska börja blöda *suck*
Ja ja, over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar