fredag 21 juli 2017

Kan ju säga så här

att när jag vaknade igår så var näsan täppt som ett as, jag hade ont i öronen, halsen och resten av kroppen. Lyckades laga lite mat, dagens bragd! Whooooo!
Sedan så har det liksom bara eskalerat till feber och snor, drog igenom jobbet på högadoser av Alvedon och nu sitter jag mest och halsar i mig vätska och väntar på för att gå hem och bädda ner mig.
Att arbeta när man är sjuk är fan ingen höjdare, men jag vägrar bli sängliggande just nu, jag har inte tid eller råd, men om sanningen skall fram så vill jag inte ha en frånvaro från jobbet. Jag vill inte ge dom en anledning att behöva snacka med mig alls eller en anledning att ta på just frånvaron. EH NÄ!
Jag vägrar. Så nu hoppas jag verkligen att skiten bara släpper med massor av sömn! Jag fattar ju själv om jag har 40 graders feber att det blir sängliggande men vi är inte riktigt uppe i dessa regioner. Hoppas skiten bara håller sig på 38.

Aja, fan den som ger sig, men får nog ta det extremt lugnt med mina PW´s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar