tisdag 18 juli 2017

Fick

igår en extra bra start på dagen inte nog med en PW från hell, och ett trevligt samtal med min andra hälft. Jag fick besök på jobbet av ingen mindre än hjärtat 😃💖

Yes! Så jag kan inte klaga! Min dag vändes ganska snabbt med dessa inblandade karlar till en strålande dag, massa kärlek. *ler*

Idag ska vi på bio, yes vi ska lyxa till tillvaron lite extra och ha lite datenight, så skönt! Ser jag verkligen fram emot, jag hoppas innerligt att jag får sova idag, för igår var det tydligen en svår dag för fler en lilla mig. Ibland är man så upp i varva så det går för glatta livet inte tagga ner, även efter en massiv dusch! Det gick bara inte!

Har haft ont i mitt ben i några dagar, vet inte om jag trampar fel när jag går, men något är det som inte riktigt stämmer. Aja, den dagen den sorgen.

Jag har inte så mycket mer att säga, jag är svinseg, och trött, what else is new!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar