måndag 10 juli 2017

Äntligen en ledig dag

Jepp, tänkte göra så lite som möjligt men det blir att styra upp sitt hem. Städa och tvätta står på menyn, vilket inte är så jäkla roande, men men det är mycket man vill och mycket man ska.

Ska dock lägga lite krut på att skämma bort universums finaste man också, han är som sagt det bästa som finns, och jag har varit extremt sämst på att skämma bort honom, skärpning fröken! Även om jag jobbar extremt mycket och vi går om varandra så kan man fortfarande faktiskt ta sig tid, och jag skall garanterat göra mitt bästa, det har jag bestämt.

Usch, har så dåligt samvete över det också, det liksom äter upp en lite dag för dag.
Annars så är jag mest ett jävla hormon-monster just nu, som har mina toppar och dalar.....
Jag går från att skratta hysteriskt, till att gråta minuterna efteråt. Kan bara mensen va över nu! Snälla det räcker gott och väl! *suck*

Aja, nu ska jag faktiskt sätta mig och kolla på något som kanske höjer humöret lite. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar