lördag 8 juli 2017

Igår när jag

kom innanför dörren så började jag dammsuga lite, sedan satte jag igång en tvätt och vek tvätt samt plockade undan en hel del i köket, ja just det för att inte glömma att bädda om sängen. Var egentligen helt slut, men det kröp i kroppen, och sedan hade jag sådana spänningar i ryggen så det var löjligt. Visste att Berta-Britta skulle börja vilken sekund som helst och där av ett helvete att försöka sova.

Lyckades i alla fall somna långt efter 12. Puddin kom också och väckte mig med en massa pussar vilket var helt fantastiskt, så en bra början på dagen och sedan hade han en sak med sig, jag ska dokumentera det i morgon så får ni se. I fucking love that man!

Det vart i alla fall en segstartad dag, känner mig fortfarande helt slut och pömsig.
Drog iväg på en pw, så alltid något. Inga rekordtider idag men jag gick hela vägen på ren ilska.

Är så off så det bara går inte! Jag vill bara bädda ner mig och sova bort heeeeela helgen. *urk*
Har dock framförhållning och har med mig hela apoteket, alvedon, ipren och citodon, så ajg tror jag klarar mig.
Det skall tydligen regna i morgon, vilket gjorde mig lite ledsen i och med att jag faktiskt räknade iskallt med att kunna dra mina pws. Det ser dock jävligt mörkt ut.

Måste säga och ge en eloge till Stadium, för att dom var så himla smidiga med att skicka mina varor så fort, och dessutom är jag helt kär i dessa träningsbyxor! Köpte mig tre par som funderar kanon bra! Så jävla nöjd!
Ska faktiskt in och kika på ett par till! Fantastiskt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar