måndag 17 juli 2017

Helgen lite kortfattat.

Som sagt i fredags var det städdag samt räkor, vin och en stor jätte kaka på kvällen. En bra kväll helt enkelt förutom mina störningsmoment. Anyway, det var välbehövligt att bara vara, vara ledig.
På natten kom även puddin över, och vi hade fysiska aktiviteter som verkligen bara sög musten ur mig, kan ha och göra med att vi gick loss på varandra en och annan gång *ler*

Lördagen kom som ett brev på posten, och jag tog mig upp styrde mig mot staden till Odenplan, där vi gick till Hemma i Vasastan, jag tog lamm och hjärtat tog pastan, vi satt och bara snackade och umgicks. Väldigt välbehövlig break från allt.

Sedan promenera vi till A och där vart en hel del drinkar. Massor med människor man känner och massa skratt och prat.
Väl mot småtimmarna så messa jag puddin, this is a booty call *ASG* och det var enbart på mina fantastiska killpolares bevåg, yes dom tyckte att kom igen! Är du sugen, du har en man, WTF! Go, go go! *skratt* Ja, vad säger man, ibland behöver jag en knuff åt rätt håll, jag ville ju inte störa puddin heller, men han sade att det gjorde jag inte. *ler*
Så i alla fall drog vi hem och utövade ännu mer fysiska aktiviteter, jag kan ju säga att jag har haft ont över allt sedan jag vaknade! I am SORE! Men ack så värt det! 😄

Sedan styrde jag upp lite varmamackor och efter ett avsnitt av någon serie va jag helt slut och vi gick och kröp ner, jag somnade som en stock och tydligen har Fröken snarkat också.

Sedan var det upp igen efter välbehövlig vila på 14 h, första blicken ut ur lägenheten var mer eller mindre inte alls roande, det regna och jag hade sådan lust för en PW. Fan den som ger sig, drog på mig paltorna och drog iväg. Visst det regna men det var faktiskt skönt och bara röra på sig.
Väl i stan så fick jag hångel innan passet och sedan var det ett grispass som väntade på jobbet. Urk, asså det var så hemskt äckligt överallt så jag bara ångade på! Nu är skiten gjord och nu ser jag fram emot att dra hem och duscha, behöver verkligen en dusch!
Ja veckan erbjuder lite bio, men thats about it.
Nu ska jag försöka hålla mig vaken over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar