torsdag 27 juli 2017

Igår va en händelserik dag

för mig, vart väckt av bästa människan på jorden och som dessutom gjorde kaffe åt mig. *lycka*
och massa pussar, i fucking love it. Sedan så masa jag mig motvilligt upp, verkligen benämning på motvilligt! Fick i mig kaffe, nån macka och sedan så styrde jag faktiskt upp mig, vi drog och storhandlade. Jag älskar det faktum att vi alltid lyckas timea grossen när det är lite folk! Oh, så skönt, förutom den där jävlaungen som aldrig kunde hålla käften!
Anyway, handlade det mesta och sedan åkte vi tillbaks till mig där vi lyckades röja hallen! Whoooo! Så nu känns stressen mindre!

Sedan så satte jag igång och vaxa benen men insåg rätt snabbt att det fick helt enkelt bli vaxning med hjälp av Puddin, det hade liksom aldrig gått! Att rycka vaxremsor från mig själv går inte! HELL NO! Så universums bästa man to the rescue! Han fick rycka det mesta *skratt* stackaren får fan vara med om det ena med det andra, men bra vart det! Är fan imponerad! Hade jag försökt det där själv hade jag fortfarande gått runt med vaxremsorna på benen, så det så!

Sedan vart det en snabbdusch, snabba ryck va det som gällde då jag även styrde upp matlåda. Puddin skjutsade mig till jobbet och drog vidare hem till sig. Natten har väl gått över förväntan med lite telefonhjälp av Flisan, Elfving och Suss. Nu ska jag strax åka hem och sova.

Vart lite låg igår, men men det löste sig, inser idag att det kan bli fel ibland och hade jag tänkt så hade det kunnat bli rätt. Köpte ett halsband, men det är som en själv, man har vissa saker man använder, som ringar och annat, halsband är inte alls fortey, och man kan garanterat inte tvinga på en person något de inte använder. Så Ibland blir det bara fel, helt enkelt. Gör om och gör rätt.
Tänker inte hänga läpp över det heller.

Jag har snarare dåligt samvete över att inte vara 100% en bra fucking flickvän, ibland känner jag att jag bara inte räcker till, jag känner mig ruskigt hjälplös. Och jag vet att det är helt idiotiskt att jämföra sig med sin respektive, men trust me när jag säger att Han vinner! Han vinner i kategorin bästa Boyfriend/ Husband to be! Han är liksom bara bäst! Och jag känner mig otillräcklig ibland, hur fan, how the fuck am i supposed to compete with him? (jag vet att jag inte ska göra det, men en då)
Det går ju inte, han lyckas ju alltid med att göra mig glad, lycklig och älskad. Asså finns det någon kurs man kan ta i det här?????
Anyway, jag vill ju bara göra honom lycklig och skämma bort honom, men ibland känns det som att jag bara inte riktigt räcker fram eller når fram.
Bla bla bla bla bla, ja jag ska nog sluta för annars kommer det bli ett ännu längre inlägg.
Nä nu ger jag mig faktiskt med allt skrivande idag. Ska kolla på Bones!
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar